Documente și informații pentru accesul acționarilor și al publicului (conform art. 51 din OUG nr. 109/2011)
TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și are capital majoritar de stat fiind organizată ca societate comercială pe acțiuni. Compania TAROM activează într-o piață puternic concurențială respectând legislația națională și europeană specifică domeniului său de activitate.
Documente care reglementează organizarea şi funcţionarea companiei:
Hotărâri ale adunărilor generale ale acţionarilor
- 2025
- Hotararea AGOA din 20.08.2025
- Hotarara AGEA din 20.08.2025
- Hotararea AGEA din 01.08.2025
- Hotararea AGOA din 13.05.2025
- Hotararea AGEA din 09.05.2025
- Hotararea AGEA din 15.04.2025
- Hotararea AGEA din 04.04.2025
- Hotararea AGEA din 28.03.2025
- Hotararea AGEA din 24.03.2025
- Hotarerea AGEA din 10.03.2025
- Hotararea AGOA din 11.02.2025
- 2024
- Hotararea AGOA din 05.01.2024
- Hotararea AGOA din 20.02.2024
- Hotararea AGEA din 28.02.2024
- Hotararea AGOA din 15.03.2024
- Hotararea AGOA din 21.03.2024
- Hotararea AGEA din 16.04.2024
- Hotararea AGOA din 25.04.2024
- Hotararea AGEA din 15.05.2024
- Hotararea AGOA din 15.05.2024
- Hotararea AGOA din 21.05.2024
- Hotararea AGOA din 14.06.2024
- Hotararea AGOA din 25.06.2024
- Hotararea AGEA din 29.08.2024
- Hotararea AGEA din 17.09.2024
- Hotararea AGEA din 02.10.2024
- Hotararea AGEA din 18.10.2024
- Hotararea AGOA din 18.10.2024
- Hotararea AGEA din 07.11.2024
- Hotararea AGEA din 19.11.2024
- Hotararea AGEA din 30.12.2024
- Hotararea AGOA din 30.12.2024
- 2023
- Hotararea AGOA din 04.01.2023
- Hotararea AGEA din 06.02.2023
- Hotararea AGOA din 06.02.2023
- Hotararea AGOA din 22.02.2023
- Hotararea AGEA din 15.03.2023
- Hotararea AGOA din 16.03.2023
- Hotararea AGEA din 29.03.2023
- Hotararea AGOA din 24.04.2023
- Hotararea AGEA din 02.05.2023
- Hotararea AGOA din 10.05.2023
- Hotararea AGEA din 12.06.2023
- Hotararea AGOA din 28.06.2023
- Hotararea AGEA din 26.07.2023
- Hotararea AGOA din 23.08.2023
- Hotararea AGOA din 28.08.2023
- Hotararea AGEA din 11.09.2023
- Hotararea AGOA din 20.09.2023
- Hotararea AGOA din 23.10.2023
- Hotararea AGEA din 07.12.2023
- Hotararea AGOA din 07.12.2023
- Hotararea AGEA din 20.12.2023
- Hotararea AGOA din 20.12.2023
Vezi arhiva hotararilor AGA aici.
Situaţii financiare
- Situații financiare 31.12.2023
- Situatii Financiare 31.12.2022
- Situatii Financiare 31.12.2021
- Situatii Financiare 31.12.2020
- Situatii Financiare 31.12.2019
- Situatiile financiare TAROM – 2018
- Situatiile Financiare 2017
- Situatii Financiare IFRS – 2017
- Informatii financiare consolidate 2016
- Situatii Financiare IFRS – 2016
- Situatiile finaciare TAROM – 2016
- Situatiile financiare TAROM – 2015
Raportări contabile semestriale
Consiliul de Administrație
- Iulian-Daniel Idolu (CV) – funcția: Președinte al Consiliului de Administrație și membru al Comitetului de gestionare a riscurilor – mandat: definitiv – data încetării mandatului: 15.06.2028 – afiliere politică: conform declarației de interese – remunerație brută: 24.148 lei/Iună– bonusuri și alte beneficii: conform contractului de mandat
- Iuliana – Cristina Bârcă (CV) – funcția: Vicepreședinte al Consiliului de Administrație și Președinte al Comitetului de gestionare a riscurilor – data încetării mandatului 15.06.2028 – afiliere politică: conform declarației de interese – mandat definitiv – remunerație brută: 24.148 lei/Iună– bonusuri și alte beneficii: conform contractului de mandat
- Anca – Daniela Boagiu (CV) – funcția: membru al Consiliului de Administrație și Președinte al Comitetului de nominalizare și remunerare – data încetării mandatului 15.06.2028 – afiliere politică: fără afiliere politică – mandat definitiv – remunerație brută: 24.148 lei/Iună– bonusuri și alte beneficii: conform contractului de mandat
- Monica Săsărman (CV) – funcția: membru al Consiliului de Administrație și membru al Comitetului de nominalizare și remunerare – data încetării mandatului 15.06.2028 – afiliere politică: conform declarației de interese – mandat definitiv – remunerație brută: 24.148 lei/Iună– bonusuri și alte beneficii: conform contractului de mandat
- Mirel Alexandru Marcu (CV) – funcția: membru al Consiliului de Administrație și membru al Comitetului de nominalizare și remunerare – data încetării mandatului 15.06.2028 – afiliere politică: fără afiliere politică – mandat definitiv – remunerație brută: 24.148 lei/Iună– bonusuri și alte beneficii: conform contractului de mandat
- Mihăiță Ursu (CV) – funcția: membru al Consiliului de Administrație și membru al Comitetului de gestionare a riscurilor – data încetării mandatului 15.06.2028 – afiliere politică: fără afiliere politică – mandat definitiv – remunerație brută: 24.148 lei/Iună– bonusuri și alte beneficii: conform contractului de mandat
- Costin – Ionuț Iordache (CV) – funcția: membru executiv al Consiliului de Administrație și director general al companiei – data încetării mandatului 15.06.2028 – afiliere politică: fără afiliere politică – mandat definitiv – remunerație brută: remunerația de director general în valoare de 37.000 lei/lună – bonusuri și alte beneficii: conform contractului de mandat
Declarații de avere și de interese membri CA în funcție
- BĂRCĂ IULIANA CRISTINA
- BOAGIU ANCA DANIELA
- IDOLU IULIAN DANIEL
- IORDACHE COSTIN IONUȚ
- MARCU MIREL ALEXANDRU
- SĂSĂRMAN MONICA
- URSU MIHĂIȚĂ
Selecția membrilor CA și contracte
Selecția membrilor Consiliului de Administrație s-a realizat în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice în vigoare la data de 29.04.2023 și ale H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare (Normele metodologice pentru stabilirea criteriilor de selecţie, de întocmire a listei scurte de până la 5 candidaţi pentru fiecare post, a clasamentului acestora, a procedurii privind numirile finale, precum şi a altor măsuri necesare implementării prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice din 28.09.2016).
Alte situații financiare
Bugetul pentru investiţii în fiecare dintre ultimii 3 ani financiari
- Cheltuielile totale cu personalul în ultimii 3 ani
- Datoriile întreprinderii publice către bugetul de stat, către instituţii de creditare şi către parteneri comerciali
- Valoarea subvenţiei operaţionale primite de la bugetul de stat
- Serviciile sau bunurile produse de întreprindere în interes public
- Obiectivul de politică publică a întreprinderii
- Situațiile de risc din domeniul de activitate al întreprinderii
- Raportul anual agregat pe pagina web a întreprinderii