Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Află detalii aici.

Informaţii tehnice

Paşii

Află care sunt paşii pe care trebuie să îi faci pentru a rezerva online un bilet .

Sunt securizate informaţiile personale şi cele referitoare la cartea de credit?

Da. Toate tranzacţiile prin internet sunt securizate. TAROM foloseşte protocolul SSL (Secure Socket Layer) pe 128 de biţi pentru a asigura securitatea informaţiilor furnizate de dumneavoastră.

Ce este criptarea? Cum poate criptarea să-mi protejeze informaţiile?

Criptarea este o metodă prin care toate informaţiile furnizate de dumneavoastră sunt cifrate în timpul transmiterii lor prin internet. Criptarea transformă datele în şiruri de caractere care nu pot fi citite şi interpretate iar decodificarea le readuce la forma iniţială. Atât criptarea, cât şi decriptarea folosesc o cheie specială. Criptarea datelor asigură un înalt grad de securizare a informaţiilor în timp ce acestea sunt transmise prin internet. Nimeni în afara de destinatar nu le poate decodifica. Website-ul nostru foloseste protocolul Secure Socket Layer (SSL) pe 128-biţi, cea mai înaltă tehnologie de securizare a transmiterii datelor prin internet existentă până în prezent.

Browser-ul meu nu pare să meargă cu aplicaţia. Ce este greşit?

Nu aveţi versiunea de browser corespunzătoare. Vă recomandăm să utilizaţi Internet Explorer, cel putin versiunea 8.0, sau Mozilla Firefox minimum 21.0, sau Google Chrome minimum 27.0. Nu putem garanta afişarea corectă a paginilor motorului de rezervări atunci când utilizaţi alt browser decât cele menţionate mai sus.

Compania TAROM nu-şi poate asuma răspunderea în cazul în care datele din rezervare nu sunt conforme cu selecţia operată de dumneavoastră iniţial. În acest caz, utilizatorul este de acord să raspundă financiar pentru folosirea motorului de rezervări.

Ce fac dacă mi se blochează calculatorul sau se întrerupe conexiunea la Internet în mijlocul procesului de rezervare sau primesc un mesaj de eroare pe care nu îl inţeleg?

În aceste cazuri, vă rugăm să trimiteţi un e-mail la: technical.assistance@tarom.ro sau sunaţi la 9361 (număr valabil doar pentru Bucureşti), (021) 317 44 44, (021) 316 20 37.

Aboneaza-te la newsletter.