Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Află detalii aici.

Nelămuriri cu privire la bilet...

Cum pot să obţin cel mai mic tarif pentru o anumită destinaţie?

În primul rând, cu cât rezervaţi mai din timp, cu atât aveţi şanse mai mari să obţineţi tarifele cele mai mici.

Apoi, trebuie să optaţi pentru "Lowest fare" în pagina în care selectaţi zborul dorit, dar trebuie să ştiţi că cele mai mici tarife sunt supuse unor condiţii sau restricţii tarifare. Înainte de a plăti suma totală vă rugăm să citiţi cu atenţie condiţiile tarifare.

Cum plătesc biletul?

Există două modalităţi de a plăti biletul: online utilizând un card de credit/debit sau offline, numai la o agenţie TAROM.

Pentru plata biletului se pot utiliza: Visa, Visa Electron, American Express, MasterCard. Costul biletului va fi debitat automat din contul dumneavoastră de credit/debit în momentul cumpărării biletului.

Pentru siguranţa sumelor de pe cardul dumneavoastră, vă rugăm să nu plătiţi online folosind un computer public folosit de către mai multi utilizatori (asemeni acelor din Internet cafe-uri) sau unul care este susceptibil de a avea spyware, troieni sau viruşi care pot disemina datele credit cardului în Internet.

Pentru plata offline vă rugăm să vă adresaţi oricărei agenţii TAROM. Vă rugăm să reţineţi că, în cazul în care o rezervare "cash" nu este achitată în termen de 48 de ore calendaristice (inclusiv sambata si duminica) de la generarea acesteia, este anulată de sistem. Odată anulată de sistem, rezervarea nu mai poate fi reactivată. Este util să reţineţi faptul ca nu putem garanta o disponibilitate prelungită a locurilor în Internet, motorul de rezervări funcţionând pe baza principiului 'primul venit - primul servit'. Tariful dintr-o rezervare cu plata offline nu poate fi garantat decât în interiorul intervalului de 48 de ore de la finalizarea acesteia. Orarul agentiilor TAROM poate fi consultat in sectiunile Agentii Nationale respectiv Agentii Internationale.

Important: biletul poate fi plătit online numai în momentul rezervării călătoriei. Dacă aţi încheiat rezervarea, plata online nu mai este disponibilă.

Cum pot intra în posesia biletului?

Toate rutele TAROM sunt eligibile electronic ticketing. Pentru rezervările plătite cu carte de credit/debit, biletul se emite automat şi este transmis prin e-mail la adresa menţionată la momentul rezervării. De asemenea, un e-mail de confirmare a rezervării va fi trimis automat în momentul finalizării rezervării.În cazul plătii la agenţie, biletul electronic va fi emis de agenţie numai după efectuarea plăţii.

Pot avea încredere în sistemul de rezervare online?

Desigur. În acest moment mai mult de 50 de companii aeriene importante utilizează cu succes acelaşi sistem de rezervări online. Producătorul sistemului este Amadeus, cea mai mare companie de distribuţie a serviciilor de transport aerian din Europa.

Ce alte modalităţi de plată a biletului mai pot utiliza?

Dacă aţi rezervat un bilet online şi aţi ales modul de plata 'Agentie', puteţi plăti la agenţie în următoarele 48 de ore si prin mijloace de plata offline (OP, cec, etc).

Biletul este electronic (e-ticket)?

Toate rutele TAROM sunt eligibile pentru electronic ticketing.

De ce cartea mea de credit nu este acceptată de sistemul de rezervări?

În cazul în care plata online nu este confirmată, vă rugăm să vă adresaţi băncii emitente a carţii de credit/debit.

Initial am ales plata cash si am finalizat rezervarea; acum doresc sa platesc prin Internet utilizand un card de credit sau debit. Cum se poate realiza acest lucru?

Va rugam sa retineti ca dupa finalizarea rezervarii plata nu se mai poate efectua online. Pentru a plati online in termen de 48 de ore calendaristice (inclusive sambata si duminica) de la finalizarea rezervarii si obtinerea codului de rezervare va rugam sa contactati orice agentie TAROM. Lista completa a agentiilor TAROM precum si orarul de functionare se gaseste aici.

Am plătit biletul online şi am nevoie de o factură. Unde mă pot adresa?

Pentru a intra in posesia unei facturi, va rugam sa trimiteti un e-mail cu datele de facturare la departamentul TAROM care se ocupa cu plata online, avand adresa contact@tarom.ro. Colegii va vor trimite factura solicitata.

Aboneaza-te la newsletter.