Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Află detalii aici.

Intrebări frecvente despre rezervarea online

Cum pot accesa sistemul de rezervări online?

Folosiţi modulul de căutare rapidă din pagina principală a TAROM, aflat la www.tarom.ro sau din secţiunea Orar de zbor şi rezervări.

Important:

Întrucât configuraţia motorului de rezervări se poate schimba din raţiuni legate de îmbunătăţirea calităţii serviciului oferit, vă rugăm insistent să nu folosiţi bookmark pentru a memora adresa în browser şi a apela în mod direct anumite pagini ale motorului de rezervări, în special form-urile de selectare rapidă a datelor de călătorie.

În cazul în care folosiţi totusi bookmark-uri pentru a apela motorul de rezervări, Compania TAROM nu-şi poate asuma răspunderea în cazul în care datele din rezervare nu sunt conforme cu selecţia operata de dumneavoastră iniţial.

Ce avantaje am dacă îmi rezerv biletul pe Internet?

Motorul de rezervări prin internet pus la dispoziţie de către Compania TAROM la adresa www.tarom.ro este o alternativă comodă, sigură şi eficientă la rezervarea clasică prin agenţie.

Serviciile de rezervare online sunt disponibile 24 de ore pe zi de la orice calculator conectat la reţeaua World Wide Web, fiind accesibile prin formularul de rezervare rapidă aflat pe prima pagină a site-ului TAROM.

Fluxul de rezervări online a fost gândit în câţiva paşi simpli, astfel încât dumneavoastră să dedicaţi un minimum de timp pentru finalizarea rezervării.

Ce servicii îmi oferă sistemul de rezervări online?

Vă ajută în căutarea zborurilor disponibile şi a tarifelor, rezervarea şi plata biletului online.

Cum pot rezerva online?

Secţiunea Cum fac o rezervare? vă va indica etapele ce trebuie urmate pentru a rezerva online.

Pentru a rezerva cu succes, motorul de rezervari trebuie accesat numai cu Internet Explorer minimum versiunea 8.0 sau Mozilla Firefox minimum 3.5. Browserele implementate pe telefoanele mobile (incluzand aici Blackberry, iPhone, Nokia precum si alte marci larg folosite ) au functionalitate limitata si nu pot interpreta corect si integral instructiunile de functionare implementate in motorul de rezervari online TAROM. Pentru a rezerva o calatorie, va rugam sa folositi un PC avand instalate unul din cele doua browsere mentionate mai sus.

Calatoria poate fi rezervata de pe un tablet PC numai in masura in care acesta este echipat cu cel putin unul din browserele mentionate.

Sistemul de rezervări vă poate oferi tarife la date fixe de călătorie sau tarife aflate într-un interval de timp în jurul datelor de călătorie alese iniţial. În cazul în care datele dumneavoastră de călătorie sunt flexibile cu până la trei zile, sistemul vă poate oferi, sub forma unei matrici, cele mai mici tarife disponibile în datele respective, ajutându-vă să obţineţi cea mai buna cotaţie disponibilă în momentul rezervării online. Puteţi fi astfel sigur că rezervaţi bilet la cel mai mic tarif existent în momentul respectiv.

Cum pot face o rezervare pentru mai mult de 9 persoane?

O sesiune permite rezervarea pentru maximum 9 pasageri. Dacă doriţi să rezervaţi pentru mai mult de 9 persoane, vă rugăm să repetaţi rezervarea.

Anumite zboruri nu sunt afişate. De ce?

Sunt afişate doar zborurile care au locuri disponibile pe destinaţia cerută.

Disponibilitatea zborurilor, şi implicit a locurilor, se schimbă dinamic, în functie de rezervarile făcute sau, eventual, de rezervările anulate.

Dupa ce introduceti datele de calatorie corecte si apasati butonul 'Cauta', e posibil sa se afiseze urmatorul mesaj de eroare:

We are having difficulty processing your request at this time. We recommend that you wait a few minutes and try again. We apologize for this inconvenience.

Pentru evitarea aparitiei acestui mesaj va rugam sa folositi numai Internet Explorer min. 6.0 sau Mozilla Firefox 3.0 sau superior. Alte browsere de internet (inclusiv, dar fara a se limita la Safari, Google Chrome si altele, in special cele care vin impreuna cu anumite distributii Linux) pot interpreta incorect datele trimise din form-ul de rezervari, avand ca rezultat afisarea mesajului citat mai sus.
Daca totusi ati folosit browserul corect dar se afiseaza un mesaj de eroare in locul paginii de disponibilitate a zborurilor, va rugam sa ne contactati folosind form-ul de contact pentru asistenta rezervari online.

Nu găsesc un anumit oraş de plecare, deşi stiu sigur că TAROM are zboruri din acel oraş. De ce?

Pentru moment puteţi să faceţi rezervări online numai pentru zborurile având punctul de plecare în oraşele listate aici. În viitor, vom extinde numărul de destinaţii.

Dacă punctul de plecare nu apare în lista din form, pentru rezervări vă rugăm să contactaţi cea mai apropiată agenţie TAROM.

Nu pot sa rezerv online o călătorie. Puteţi face dumneavoastră acest lucru pentru mine?

Serviciul de suport al motorului de rezervări prin Internet nu poate efectua rezervări pentru rute TAROM care sunt sau nu sunt listate în formularul de căutare rapidă.

Pentru a rezerva off-line călătoria vă rugăm să apelaţi TAROM Call Center la unul din numerele de telefon (4021)317 4444 sau (4021)316 2037 sau la numărul scurt 9361 (valabil numai din Bucureşti).

Da. În momentul finalizării rezervării veţi primi două e-mail-uri, unul de confirmare a rezervării şi al doilea conţinând biletul electronic, dacă aţi plătit online. În cazul în care aţi ales ca formă de plată 'Agenţie', veţi primi doar confirmarea rezervării.

Ce informaţii trebuie să furnizez pentru obţinerea unei facturi?

In scopul emiterii unei facturi aferente calatoriei rezervate online este obligatoriu ca in pagina "Billing details" sa fie introduse informatii corecte si complete cu privire la adresa beneficiarului, numele firmei, codul fiscal sau codul numeric personal (in cazul persoanelor fizice). Mentionam ca, in cazul persoanelor cu cetatenie straina, in campul VAT/CUI/CNP, trebuie trecut codul alocat de guvernul tarii sale in fie scopul identificarii fie in scopul taxarii. De ex: SSN (in cazul persoanelor cu cetatenie US), INSEE (in cazul persoanelor cu cetatenie franceza) sau Codice Fiscale (in cazul persoanelor cu cetatenie italiana).

Ce trebuie să trec în secţiunea "Emergency Contact Information" din motorul de rezervări online?

Conform reglementarii Comunitatii Europene nr. 996/2010, va rugam sa completati numele si telefonul (in format international) unei persoane ce poate fi contactata de catre companie in cazul nedorit al unui accident. Va rugam sa notati ca detaliile de contact vor fi folosite de companie numai in scopul informarii rapide a rudelor pasagerilor implicati in accident si nu in scopuri comerciale.

Aboneaza-te la newsletter.