Servicii gratuite
Compania TAROM oferă următoarele servicii incluse:
- rezervarea locului dorit în aeronavă, care se poate face în cuprinsul rezervării, contactând orice Agenţie TAROM, Call-Center-ul TAROM, la înregistrarea pe zbor (check-in). Pentru biletele din clasa PROMO, alegerea locului se face doar la check-in;
- un bagaj de cală de maximum 23 kg per pasager (în funcţie de destinaţie poate fi de 30 de kg per pasager);
- o masă gratuită pe toate zborurile, meniul fiind diferit în funcţie de destinaţie şi de durata zborului. Puteţi opta pentru meniuri speciale IATA, precum: meniu vegetarian, meniu lacto-vegetarian, meniu vegetarian crud, meniu constând doar în fructe, meniu de post, meniu fără sare şi meniu care respectă rigorile regimului alimentar al persoanelor care au diabet, meniuri pentru bebeluşi, copii şi alte tipuri de meniuri din lista meniurilor speciale IATA. Alegerea meniurilor speciale IATA se poate face în timpul rezervării, contactând orice Agenţie TAROM, Call-Center-ul, la înregistrarea pentru zbor (check-in), dar cu minimum 24 de ore înainte de zbor.
- check-in gratuit, fie online, fie la aeroportul de plecare în ziua călătoriei (la ghişeele de check-in sau la kiosk).