SkyTeam marcheaza cinci ani de beneficii SkyPriority
Oferind clienților de top experiențe mai line pe mai mult de 1.000 de aeroporturi
AMSTERDAM, 08 februarie 2017 - În urmă cu cinci ani, SkyTeam a devenit prima alianță aeriană globală care a oferit beneficii prioritare aliniate pentru clienții de top atunci când a lansat SkyPriority. Conceput pentru a face călătoria să existe fără întreruperi pentru pasagerii First, Business şi Elite Plus, care zboară pe toate liniile aeriene membre SkyTeam, astăzi SkyPriority este oferit pe mai mult de 1.000 de aeroporturi din întreaga lume.
SkyPriority a fost inițial dezvoltat de Delta Air Lines, care a lansat serviciul în 2010. S-a dovedit a fi de succes în oferirea unei experiențe de aeroport superioare pentru călătorii de top. În 2012, SkyPriority a devenit prima inițiativă orientată spre client pusă în aplicare de către toate companiile aeriene membre SkyTeam.
"Peste cinci ani, SkyPriority a stabilit SkyTeam separat ca un lider al industriei asupra inovațiilor de servicii prioritare", a declarat Perry Cantarutti, Director General Executiv şi Director General al SkyTeam. "Este inițiativa noastră cea mai populară orientată spre client, şi pentru că ne angajăm să oferim excelență, folosim un feedback în timp real de la clienții în mişcare, prin intermediul aplicației noastre premiate SkyPriority Audit pentru a menține un standard ridicat de servicii în întreaga lume."
SkyPriority oferă călătorilor eligibili o suită de avantaje aeroportuare prioritare. Reperele includ:
- Prioritate: la check-in, predarea bagajului de cală, securitate și imigrație, biletul de avion și ghişeul de transfer, îmbarcarea și colectarea bagajelor
- Marcă clară: semnele ușor identificabile la fiecare locație și indicatoarele pentru permisele de îmbarcare asigură un acces nelimitat la servicii
- Căutător SkyPriority : disponibil pe SkyTeam.com şi Aplicaţia SkyTeam permite clienţilor să descopere ce servicii sunt disponibile în aeroporturile spre/ de la care zboară
- Aplicaţia pentru clienţi SkyPriority Audit : Clienții eligibili care doresc să se alăture programului SkyPriority Panel se pot înscrie prin intermediul SkyTeam.com. După înscriere, clienții sunt bineveniţi să descarce aplicația și să revizuiască experiența lor de călătorie de pe dispozitivele mobile.
Premiat cu argint la Premiile Eficienţei Cercetării ESOMAR 2016, aplicaţia pentru clienţi SkyPriority Audit utilizează feedback-ul de la mai mult de 10.000 de clienți care sunt invitați să trimită fotografii și să îşi revizuiască experiența la fiecare punct de atingere SkyPriority prin intermediul dispozitivelor mobile. Informaţiile sunt transmise membrilor, astfel încât orice probleme să poată fi rapid identificate și remediate.
SkyTeam continuă să investească în SkyPriority, adăugând securitate rapidă și accesul imigrației la un număr tot mai mare de aeroporturi la nivel mondial.
Pentru mai multe informaţii:
Comunicare instituţională SkyTeam
Despre SkyTeam:
SkyTeam este alianța aeriană globală cu 20 de linii aeriene membre care lucrează împreună pentru a oferi călătorii fără întreruperi la o vastă rețea globală. De la centrele de top din întreaga lume, membrii SkyTeam furnizează călătorii sigure și confortabile, către peste 1.060 de destinații. Clienții SkyTeam se pot relaxa în 672 de saloane tip lounge în timp ce călătoresc, pot câștiga și folosi milele din programul de fidelizare. Clienții SkyTeam Elite Plus sunt eligibili pentru serviciile SkyPriority. Cei 20 de membri sunt: Aeroflot, Aerolineas Argentinas, Aeromexico, Air Europa, Air France, Alitalia, China Airlines, China Eastern, China Southern, Czech Airlines, Delta Air Lines, Garuda Indonesia, Kenya Airways, KLM Royal Dutch Airlines, Korean Air, Middle East Airlines, Saudia, TAROM, Vietnam Airlines și Xiamen Airlines. SkyTeam oferă celor 665 de milioane de clienți anuali, peste 17.340 de zboruri zilnice, acoperind 1.062 de destinații în 177 de țări.