ANUNT DE PARTICIPARE (LICITATIE DESCHISA) SERVICII DE ASIGURARE A PERSONALULUI COMPANIEI TAROM
PENTRU PERIOADA 01.09.2025 – 31.08.2026
Data anuntului de participare: 07.07.2025
1. Achizitor: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM S.A. („TAROM”)
2. Obiectul achizitiei: servicii de asigurare a personalului TAROM, dupa cum urmeaza:
– Lotul 1 – Asigurari specifice pentru personalul care intra sub incidenta legilor speciale;
– Lotul 2 – Asigurare de sanatate pentru tot personalul TAROM.
3. Durata contractului de achizitie: 12 (douasprezece) luni, incepand cu data de 01.09.2025.
4. Subcontractanti: nu se accepta subcontractanti, insa asiguratorul are dreptul de a desemna un unic prestator de servicii imputernicit si nominalizat de asigurator sa instrumenteze daunele intervenite pe durata contractului.
5. Oferte comune: se accepta, in conditiile prevazute in documentatia de achizitie.
6. Criteriul de desemnare a ofertei castigatoare: PRETUL CEL MAI SCAZUT.
7. Documentatia de achizitie se poate obtine, in format electronic, la solicitarea scrisa a oricarui operator economic interesat transmisa catre TAROM la adresele de e-mail [email protected], [email protected], [email protected].
8. Data si ora limita pentru depunerea ofertelor: 28.07.2025, ora 11:00.
9. Modul de depunere a ofertelor: in format hartie, in plic inchis, la sediul TAROM aflat in Calea Bucurestilor nr. 224F, Otopeni, judetul Ilfov, 075100 Romania (cladirea „CORP F”, etaj 2, camera 204B – Serviciul Achizitii Non-Tehnice, Contractare si Aprovizionare).
10. Garantie de participare: nu se solicita.
11. Derularea procedurii de achizitie: in conformitate cu ”Regulamentul privind incheierea contractelor de achizitie de produse, servicii sau lucrari” al COMPANIEI NATIONALE DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM S.A. (publicat pe pagina de Internet www.tarom.ro/achizitii).