Tarom SkyTeam
+4021 9361
  • RO
    • EN
    • FR
    • DE
    • IT
    • RO
    • ES
  • RO
    • EN
    • FR
    • DE
    • IT
    • RO
    • ES
+4021 9361
  • Acasă
  • Informaţii pasageri
    • Bagaje
      • Bagaje de mână
      • Bagaje de cală
      • Bagaje speciale
      • Bunuri interzise si restrictionate
      • Excedent de bagaje
      • Neregularităţi bagaje
      • Condiţii de transport pentru arme şi muniţii
    • Despre călătorie
      • Documente necesare pentru călătorie
      • Informatii prealabile cu privire la pasageri
      • Informaţii despre îmbarcare
      • Controlul vamal
      • Călătoriile copiilor neînsoţiţi
      • Persoane cu dizabilităţi
      • Călătoria cu animale de companie
      • Aparatele electronice/ fumatul la bordul aeronavelor TAROM
      • Securitatea în aeroport
      • Termene si Conditii Oferte Speciale
    • Asistenţă
      • Asistenţă modul de plăţi online
      • Rezervări online
      • Call Center TAROM
      • Sugestii și reclamații
    • Servicii gratuite
    • Servicii la bord
      • Meniul la bord
      • Revista Insight
      • Revista SkyLADY
      • Meniuri speciale IATA
    • Servicii SkyPriority
      • Despre Sky Priority
      • Aeroporturi și beneficii
      • Întrebări și răspunsuri
      • Video
  • Zboruri şi rezervări
    • Rezervă Online
    • Online check-in
    • Rezervă călătorii de pe telefonul mobil
    • Check-in pe mobil
    • Destinaţii
    • Oferte speciale
    • Orar de zbor
  • Servicii
    • Business to business
    • Direcţia tehnică
    • TAROM Tours
    • Cargo
    • Asigurări de călătorie
    • Acces salon business
    • Atractii
    • Hotel
    • Masina
    • Experienţa TAROM
  • Program de fidelizare
    • Flying Blue
    • Card BT Flying Blue
  • Contact
    • Agenţii naţionale
    • Agenţii internaţionale
    • TAROM Tours
  • Search form

  • Bagaje
    • Bagaje de mână
    • Bagaje de cală
    • Bagaje speciale
    • Bunuri interzise si restrictionate
      • Bunuri interzise
      • Bunuri restrictionate
      • Bunuri interzise a fi utilizate la bordul aeronavei
    • Excedent de bagaje
    • Neregularităţi bagaje
    • Condiţii de transport pentru arme şi muniţii
  • Despre călătorie
    • Documente necesare pentru călătorie
    • Informatii prealabile cu privire la pasageri
    • Informaţii despre îmbarcare
    • Controlul vamal
    • Călătoriile copiilor neînsoţiţi
    • Persoane cu dizabilităţi
    • Călătoria cu animale de companie
      • În cabină
      • În cală
    • Aparatele electronice/ fumatul la bordul aeronavelor TAROM
    • Securitatea în aeroport
    • Termene si Conditii Oferte Speciale
  • Asistenţă
    • Asistenţă modul de plăţi online
    • Rezervări online
      • 7 paşi simpli pentru a rezerva online...
      • Despre modificări
      • despre-rezervare
      • Despre bilet
      • Despre aspecte tehnice
    • Call Center TAROM
    • Sugestii și reclamații
      • Reclamaţii legate de zbor
      • Reclamații legate de bagaje
      • Sugestii
  • Servicii gratuite
  • Servicii la bord
    • Meniul la bord
    • Revista Insight
    • Revista SkyLADY
    • Meniuri speciale IATA
  • Servicii SkyPriority
    • Despre Sky Priority
    • Aeroporturi și beneficii
    • Întrebări și răspunsuri
    • Video
Deschide meniu

7 paşi simpli pentru a rezerva online...

  • Pasul 1
  • Pasul 2
  • Pasul 3
  • Pasul 4
  • Pasul 5
  • Pasul 6
  • Pasul 7

Selectaţi:

  • Oraşele de plecare (De la)/destinaţie (La). În cazul folosirii opţiunii 'Destinaţii multiple' selectaţi în ordinea călătoriei toate oraşele, atât de plecare, cât şi de sosire. Aplicaţia nu permite rezervarea de călătorii pentru mai mult de patru oraşe (plecare ŞI sosire).
  • Data plecării: ora e opţională. Pentru a obţine disponibilitatea de zbor pentru întreaga zi, vă rugăm să selectaţi opţiunea 'Oricare'.
  • Tipul călătoriei: dus, dus-întors sau destinaţii multiple.
  • Modalitatea de plată: 'Card' pentru plata online cu cardul sau 'Agenţie' pentru plata off-line la o agenţie TAROM.
  • Data întoarcerii, în cazul în care călătoria e dus-întors: ora e opţională. Pentru a obţine disponibilitatea de zbor pentru întreaga zi, vă rugăm să selectaţi opţiunea 'Oricare'.
  • Numărul şi tipul pasagerilor (pasagerului).
  • Clasa de servicii: Economic sau Business
  • Tipul zborului: direct sau de conexiune; dacă nu sunteţi sigur(ă) vă rugăm să lăsaţi bifată opţiunea 'Conexiune'.

Pentru a obţine disponibilitatea zborurilor apăsaţi butonul Caută.

Selectaţi zborul (zborurile) şi tipul de tarif pe care îl doriţi: nerestricţionat sau cel mai mic tarif disponibil.

Cel mai mic tarif disponibil este supus, de regulă, unor restricţii ca:

impunerea unei durate maxime/minime a călătoriei

plata unei taxe în cazul în care doriţi anularea sau modificarea biletului etc.

 

Apăsaţi butonul Check price.

Aceasta pagină vă afişează:

  • zborul selectat
  • preţul net
  • taxele
  • preţul total al biletului.

 

Apăsaţi butonul Travellers details.

Pentru a vă crea profilul completati spatiile legate de informatii personale (câmpurile marcate cu ,,!" sunt obligatorii).

  • Selectaţi titulatura Mrs, Ms, Mr.
  • Completaţi numele şi prenumele în câmpurile corespunzătoare.
  • Introduceţi referinţa Flying Blue dacă sunteţi membru Frequent Flyer.
  • Introduceţi datele de contact (e-mail şi telefon). Introducerea corectă a datelor de contact este obligatorie deoarece le folosim pentru a vă transmite date importante despre rezervarea dvs.
  • Dacă bifaţi "Flight special requests", puteţi selecta locul în avion (daca este disponibilă harta avionului), tipul de mâncare sau alte nevoi speciale. Selectarea locului nu este posibila in cazul anumitor bilete emise la tarife speciale, al rezervarilor efecuate cu mai putin de 36 de ore inainte de ora planificata pentru decolare precum si in cazul zborurilor operate de o alta companie aeriana in parteneriat cu TAROM. Locurile aflate in vecinatatea iesirilor de urgenta nu pot fi selectate. TAROM îşi rezervă dreptul de a modifica locul atribuit, chiar si după îmbarcarea în aeronavă, din motive operaţionale, de siguranţă sau de securitate a zborului.

Apăsaţi butonul purchase.

Pagina Purchase your trip vă afişează detaliile călătoriei şi costul biletului.

  • La momentul emiterii biletului electronic, veţi primi un mesaj e-mail conţinând detaliile corespunzătoare referitoare la itinerariul dumneavoastră.
  • Selectaţi metoda de plată. În cazul în care doriţi să plătiţi cu carte de credit/debit vă rugăm să bifaţi 'Card payment'. Dacă selectaţi cash, vă rugăm să plătiţi în intervalul de 48 de ore din momentul rezervării. În cazul în care plata nu se efectuează, sistemul va anula automat rezervarea dvs.
  • Bifaţi căsuţa de lângă textul "I have read the flight Cancellation and Rebooking conditions." Pentru a vedea condiţiile tarifului ales apăsaţi link-ul Cancellation and Rebooking conditions.
  • Apăsaţi butonul Confirm trip pentru a confirma rezervarea şi a cumpăra biletul.
  • În pagina 'Payment method' vă rugăm să selectaţi tipul cărţii de credit/debit şi apăsaţi butonul 'Continue'. în pagina 'Your information' completaţi câmpurile din secţiunea 'Billing address'; introduceţi numărul cărţii de credit/debit fără spaţii; selectaţi perioada de validitate a cărţii de credit/debit şi introduceţi codul de securitate.
  • În cazul în care nu ştiţi ce este codul de securitate vă rugăm să accesaţi link-ul 'What is a security code'. Pentru a finaliza plata vă rugăm să apăsaţi butonul 'Submit'. În pagina următoare aveţi confirmarea sau infirmarea plăţii.
  • În cazul în care plata nu a fost confirmată şi pentru a utiliza o altă carte de credit/debit apăsaţi link-ul ' Please try another payment method' şi reluaţi procesul. În cazul în care plata a fost confirmată apăsaţi butonul 'click here to complete your booking'.

În pagina Your trip reservation, vi se afişează codul de confirmare al rezervării (vă rugăm să-l notaţi sau să printaţi pagina), detaliile pasagerului (puteţi modifica aceste detalii apăsând butonul modify .

  • Puteţi revedea detaliile rezervării dumneavoastră (itinerariul şi preţul) precum şi metoda de livrare aleasă şi metoda de plată selectată.
  • Pentru a anula sau modifica o rezervare contactaţi agenţia TAROM din punctul de plecare al cursei TAROM pe care s-a facut rezervarea.
  • Vă rugăm să reţineţi că durata maximă a unei sesiuni de rezervare este de 10 minute de la apăsarea butonului 'Caută' aflat în form-ul de rezervare de pe prima pagină. Dacă la trecerea acestui interval de timp nu aţi finalizat rezervarea, motorul de rezervari va afişa o avertizare scrisă în acest sens.Procesul de rezervare va trebui reluat.

Important: nu putem garanta disponibilitatea tarifului iniţial în cazul în care sesiunea de rezervare expiră.

 

Vreau bilet...

Foloseşte motorul de rezervări online pe care TAROM ţi-l pune la dispoziţie.

mai multe

Tarom

I love TAROM

  • I love TAROM

Despre noi

  • Compania TAROM
  • Informaţii de interes public
  • Responsabilitatea faţă de mediu
  • SkyTeam
  • Achiziţii
  • Ofertă de publicitate
  • Anunţuri de închiriere/vânzare

Ştiri şi noutăţi

  • Ştiri
  • Comunicate de presă

Informaţii utile

  • Informații pentru agenți
  • Informatii pentru membrii AGA
  • Politica de confidenţialitate
  • Termeni şi condiţii pentru rezervări online
  • Termeni si conditii de calatorie
  • Nota de informare privind asistenta si compensarea
  • Protectia Consumatorilor ANPC
  • Harta site

© Copyright 2017 TAROM SA. Toate drepturile rezervate

×

Abonati-va la Newsletter

Pentru a primi imediat cele mai recente oferte
speciale și informații din partea TAROM.